• Басты
  • Media Talks ұрпақ теориясын талқылайды
5 Қыркүйек, 2019 14:40

Media Talks ұрпақ теориясын талқылайды

11 қыркүйекте Astana Media Week 2019 медиа – аптаның аясында «Media Talks: МАКСИМАЛДЫ РЕПОСТ» бейресми конференциясы өтеді.Коммуникативтік алаңының басты тақырыбы «Ұрпақтар теориясы» болады. Конференцияның спикерлері медиа саласындағы белгілі сарапшылар, мемлекеттік қызметкерлер, теоретик-ғалымдар және "болашақ мамандықтардың" өкілдері.

Media Talks ұрпақ теориясын  талқылайды | Strategy2050.kz

 Мемлекет дамуының экономикалық циклдерімен «Ұрпақтар теориясы»-мен тығыз байланысты. Технологиялар дамуда, қоғам өзгеруде, қажеттіліктер өсуде, кәсіптер мен тұтас салалар пайда болып, жойылуда. Алты кезеңдердің әрқайсысы ұрпақтардың құндылықтарының қалыптасуына әсер етеді, олар елдегі және әлемдегі ең ірі, маңызды оқиғалардың ықпалымен, қоғамда қабылданған тәрбие жүйесі мен ақпараттық тапшылық жүйесінің БАҚ ықпалымен қалыптасады.

Шетелдік сарапшылардың пікірінше, Y-ұрпағының, миллениал ретінде танымал, екінші кезеңі теледидар болып қалады. Global Web Index деректеріне сәйкес, миллениалдар теледидарды күніне екі сағат көреді, ал онлайн-ТВ мен музыкалық стримингтік қызметтер шамамен бір жарым сағат алады. Бұл ұрпақ әлеуметтік желілерге көп уақытты арнайды: күніне 2 сағат 44 минут. Баспасөзге ең аз уақыт бөлінеді.

Жаңалықтардың жетекші көзі әлеуметтік желілер болып табылады, ал ТВ жаңалықтары алдыңғы ұрпақпен салыстырғанда жастарды әлдеқайда аз қамтиды. Deloitte есебіне сәйкес, жас ұрпақ арасында өзекті болып қала алған жаңалықтар - бұл интернеттегі сандық арналар: веб-сайттар, желідегі форумдар және подкасттар арқылы интернет желісіне қатысуды арттырған компаниялар. Демек, миллениалдар – дәстүрлі теледидарды жасайтын және көретін соңғы ұрпақ.

Репост-бұл жаппай сипатқа ие хат; бұл толқытатын тақырыпқа реакция; бұл сайлау контенті; бұл үндеу және тіпті риторикалық сұрақ, ол жауап талап етпейді, бірақ сіздің талқылауды қажет етеді.

«Media Talks: МАКСИМАЛДЫ РЕПОСТ» арнайы бейне-материалдар ұсынылады, онда республикалық медиа-компаниялардың басшылары Қазақстанның қазіргі заманғы ТВ-да жұмыс істейтін мамандар туралы өзекті мәліметтермен, олардың еңбегін ұйымдастыру үшін қолданылатын басқару стратегияларымен бөліседі; Х-ұрпағының медиа-менеджерлері жиі қандай сын-қатерлерге тап болатыны туралы айтады.

Іс – шараның модераторы дәстүрлі түрде БАҚ қолдау Қорының жетекшісі, журналист, Media Talks бейресми конференциясының ұйымдастырушысы Махаббат Есен сөз сөйлейді. Ол «Заманауи қазақстандық көрермендер БАҚ-та кімге сенеді?» тақырыбындағы әлеуметтік сауалнаманың нәтижелерімен бөліседі.

 Бейресми конференция медиакомпаниялар басшыларына, журналистерге, дипломатиялық корпус өкілдеріне, халықаралық ұйымдар, мемлекеттік мекемелер, жоғары оқу орындары, баспасөз қызметтері, блогерлерге, студенттерге, сондай-ақ медиа-салаға қызығушылық танытқан адамдарға пайдалы әрі қызықты болады.

ҰСЫНЫЛАДЫ
дерекнама 2050

ШОБ ЖІӨ көлемінің 50 пайызынан артығын өндіреді

Еңбек өнімділігі 126 мың долларға дейін көтеріледі 3-тен 6 жасқа дейінгі балаларды 100 пайыз мектепке дейінгі біліммен қамту

Қазақстан өз нарығын жаңа экологиялық стандарттарға сай келетін жанар-жағармаймен толықтай қамтамасыз етеді

Жалпы экспорт ішінде шикізат емес экспорттың көлемі екі есеге, 2040 жылы үш есеге артады

Әліпбиімізді латын қарпіне көшіру ісі басталады

Қазақстандықтардың 95 пайызы қазақ тілін меңгеруі тиіс

15 пайыз егістік алқаптарына суды үнемдеу технологиялары енгізіледі

Халықты ағын сумен қамту мәселесі шешіледі

Адам басына шаққандағы ЖІӨ көлемі 60 мың долларға көтеріледі

ҚР тұрғындарының үлесі халықтың 70 пайызын құрайды