• Басты
  • Сарапшылық кеңес Қазақстанның Ұлттық брендін анықтауға арналған байқаудың үздік жұмыстарын таңдады
22 Желтоқсан, 2016 18:04

Сарапшылық кеңес Қазақстанның Ұлттық брендін анықтауға арналған байқаудың үздік жұмыстарын таңдады

Астанада ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Иманғали Тасмағамбетовтің төрағалығымен Қазақстан Республикасының Ұлттық брендін анықтау бойынша байқаудың сарапшылық кеңесінің отырысы өтті.

Сарапшылық кеңес Қазақстанның Ұлттық брендін анықтауға арналған байқаудың үздік жұмыстарын таңдады | Strategy2050.kz

Қазіргі уақытта өңірлік брендинг көп жағдайда мемлекеттің туристік және инвестициялық тартымдылығының деңгейін анықтайды, олардыңң өнімдерінің танымалдығын арттырып, халықаралық аренадағы беделіне және ғаламдық еңбек бөлінісіндегі орнына ықпал етеді.

«Соңғы жылдары әлемде визуалды графика кеңінен қолданылуда. Адамның 80 пайызы ақпаратты көру арқылы алады. Кәсіби маркетологтар бұрыннан бері өз жұмыстарын осы қағиданың негізінде жүргізіп келеді. Сондықтан, бүгінгі таңда мәліметті тез ұғыну үшін инфографика, фото-видеосы бар материалдарға басымдық берілуі кездейсоқ емес», - деп атап өтті отырыс барысында вице-премьер Иманғали Тасмағамбетов.

Еске сала кетейік, Қазақстанның халықаралық аренадағы оң келбетін қалыптастыру және танымалдығын арттыру, қазақстандық ерекше туристік орындарды ақпараттық қолдау, шетелдік инвестиция тарту мақсатында ұйымдастырылған Қазақстан Республикасының Ұлттық брендін анықтау бойынша Республикалық байқау 31 тамызда басталды. Байқауға қатысушылардан Қазақстанның әлемдік кеңістікте танымалдығын арттыруда қолданылатын логотип немесе эмблема жобасын және оған ұран сөзді қоса ұсыну талап етілді.

Ұйымдастыру комитетіне азаматтардан барлығы 1000-нан аса жоба келіп түсті. Қазіргі уақытта байқаудың I кезеңі – интернет қолданушыларының дауыс беруі аяқталды. Оның аясында қазақстандықтар өздеріне ұнаған жобаға дауыс берді. Екінші кезең – интернет дауыс беру нәтижесінде іріктелген үздік жобалар Сарапшылық кеңесте таныстырылды.

Атап айтқанда, Сарапшылық кеңестің қарауына дауыс беру нәтижесінде ең көп дауыс жинаған 40 жұмыс ұсынылды. Сарапшылар бұлардың ішінен үздік 10 жобаны таңдап алады. Байқау ережесіне сәйкес Қазақстан Республикасының Ұлттық бренді – ресми логотипі мен ұраны қалың көпшілікке таныстырылады.

Сарапшылық кеңес құрамына танымал саясат және қоғам қайраткерлері, мемлекеттік органдар өкілдері, мәдениет пен өнер қайраткерлері кіреді.

Сарапшылық кеңестің шешімімен келесі отырыс тура бір айдан кейін өткізіледі, онда ұсынылған финалдық жобалар қаралады.  

ҰСЫНЫЛАДЫ
дерекнама 2050

ШОБ ЖІӨ көлемінің 50 пайызынан артығын өндіреді

Еңбек өнімділігі 126 мың долларға дейін көтеріледі 3-тен 6 жасқа дейінгі балаларды 100 пайыз мектепке дейінгі біліммен қамту

Қазақстан өз нарығын жаңа экологиялық стандарттарға сай келетін жанар-жағармаймен толықтай қамтамасыз етеді

Жалпы экспорт ішінде шикізат емес экспорттың көлемі екі есеге, 2040 жылы үш есеге артады

Әліпбиімізді латын қарпіне көшіру ісі басталады

Қазақстандықтардың 95 пайызы қазақ тілін меңгеруі тиіс

15 пайыз егістік алқаптарына суды үнемдеу технологиялары енгізіледі

Халықты ағын сумен қамту мәселесі шешіледі

Адам басына шаққандағы ЖІӨ көлемі 60 мың долларға көтеріледі

ҚР тұрғындарының үлесі халықтың 70 пайызын құрайды