• Басты
  • 2016-2026 жылдарға арналған Еуропа – Кавказ - Азия халықаралық көліктік дәлізін дамыту бойынша стратегия қабылданды
1 Маусым, 2016 18:42

2016-2026 жылдарға арналған Еуропа – Кавказ - Азия халықаралық көліктік дәлізін дамыту бойынша стратегия қабылданды

Одесса қаласында он екінші Үкіметаралық ТРАСЕКА комиссиясының отырысы өткізілді. Отырыстың жұмысы барысында «Еуропа – Кавказ - Азия дәлізін дамыту бойынша халықаралық көлік туралы негізгі көпжақты келісімнің» (НКК) тараптарының өкілдері, халықаралық ұйымдар өкілдері қатысты. Қазақстан Республикасының тарапынан Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Көлік комитетінің төрағасы қатысты.
2016-2026 жылдарға арналған Еуропа – Кавказ - Азия халықаралық көліктік дәлізін дамыту бойынша стратегия қабылданды | Strategy2050.kz

Үкіметаралық отырыс шеңберінде ТРАСЕКА халықаралық көлік дәлізін дамыту, халықаралық автомобиль көлігімен тасымалдауды дамыту Концепциясын жүзеге асыру шаралары, ТРАСЕКА автомобиль көлігімен бағыттардың тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелері қаралды, деп ҚР ИДМ хабарлайды

Сонымен бірге, тараптардың 2021 жылға дейін ТРАСЕКА аумақтық қимыл стратегиясының шараларын теңізде жүзу мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуді орындау жүрісі талқыланды.

Үкіметаралық отырыстың өзекті мәселелерінің бірі болып  2016-2026 жылдарға арналған Еуропа – Кавказ - Азия халықаралық көліктік дәлізін дамыту бойынша стратегияны қабылдау болды.

Стратегия дәліздің көліктік әлеуетін толықтай көлемде пайдалана отырып, жүктің үзіліссіз және кедергісіз қозғалысына мүмкіндік туғызуға, ТРАСЕКА дәлізін басқа халықаралық көлік дәліздеріне маңызды балама дәліз ретінде рөлі мен функциясын ұлғайтуды қарастырады.

Қазақстан Республикасында «Нұрлы жол» бағдарламасы аясында, Транскаспийлік бағытты одан әрі дамыту мақсатында 2015 жылы кең ауқымда инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру басталғанын атап өту керек.

Сонымен қатар,  Қазақстанның теңіз порттарының өткізу қабілетін арттыру мақсатында Ақтау портында жаңа үш құрғақ жүк терминалы салынды және Құрық портындағы паромдық кешеннің құрылысы жүріп жатыр. 2020 жылға дейін порттардың өткізу қабілетін жылына 25 млн. тоннаға дейін арттыру жоспарланған.

Сондай-ақ, салынып жатқан паромдық терминалды теміржол магистралімен жалғайтын Боржақты - Ерсай теміржол желісінің құрылысы аяқталды.

Сондай-ақ, Транскаспийлік халықаралық көлік маршрутының Координациялық комитеті жұмысының аясында Қытай-Қазақстан-Әзірбайжан-Грузия-Түркия қатынасында және Қытайдан Қазақстан арқылы Иранға контейнерлік пойыздар ұйымдастырылды.

Автожол саласында ұзындығы 7 мың шақырымнан асатын11 автомобиль жолының жобасын жүзеге асыру көзделген.

Аталған жобаларды жүзеге асыру тек Қазақстанның ғана транзиттік әлеуетін арттыра қоймай, сонымен қатар ТРАСЕКА-ға қатысушы барлық елдердің халықаралық сауда-саттығын дамыту үшін үлкен маңызға ие.

 

 

ҰСЫНЫЛАДЫ
дерекнама 2050

ШОБ ЖІӨ көлемінің 50 пайызынан артығын өндіреді

Еңбек өнімділігі 126 мың долларға дейін көтеріледі 3-тен 6 жасқа дейінгі балаларды 100 пайыз мектепке дейінгі біліммен қамту

Қазақстан өз нарығын жаңа экологиялық стандарттарға сай келетін жанар-жағармаймен толықтай қамтамасыз етеді

Жалпы экспорт ішінде шикізат емес экспорттың көлемі екі есеге, 2040 жылы үш есеге артады

Әліпбиімізді латын қарпіне көшіру ісі басталады

Қазақстандықтардың 95 пайызы қазақ тілін меңгеруі тиіс

15 пайыз егістік алқаптарына суды үнемдеу технологиялары енгізіледі

Халықты ағын сумен қамту мәселесі шешіледі

Адам басына шаққандағы ЖІӨ көлемі 60 мың долларға көтеріледі

ҚР тұрғындарының үлесі халықтың 70 пайызын құрайды