• Басты
  • Контейнерлік пойыз Қазақстан мен Каспий теңізі арқылы 3500 шақырым ұзақ жолды бес тәулікте жүріп өтті - ҚТЖ
3 Тамыз, 2015 18:16

Контейнерлік пойыз Қазақстан мен Каспий теңізі арқылы 3500 шақырым ұзақ жолды бес тәулікте жүріп өтті - ҚТЖ

Бүгін Бакуде «Шихази (ҚХР) –Достық –Ақтау порты- Алят порты- Кишлы (Баку маңында)» бағдарымен жүретін «Номад экспресс» контейнерлік пойызын қарсы алу салтанаты өткізілді, деп хабарлады «ҚТЖ» ҰК» АҚ.
Контейнерлік  пойыз  Қазақстан мен Каспий теңізі арқылы 3500 шақырым ұзақ жолды бес тәулікте  жүріп өтті - ҚТЖ

Контейнерлік пойыз Қазақстан мен Каспий теңізі арқылы 3500 шақырым ұзақ жолды бес тәулікте  жүріп өтті. Пойыз Достық  станциясынан Ақтау портына барды. Ақтаудан паром арқылы Азербайжан Республикасының Алят портына жеткізілді. Одан әрі қарай Баку маңындағы Кишлы станциясына бағыт алды.

Аталмыш бағдар жаңа экономикалық «Нұрлы жол» саясаты аясында жүзеге асырылуда. Мемлекеттік «Қазақстан –Жаңа Жібек жолы» бағдарламасының маңызды бөлігі.

Пойызды күтіп алу салтанатында сөз сөйлеген «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ президенті Асқар Мамин Транскаспий бағдарының Қазақстан мен Әзербайжан мемлекеттерінің әлеуетін көтеруге Азия мен Еуропа арасындағы транзиттік көпір қызметін атқаратындығын атап өтті. Оның айтуынша, Транскаспий бағдарының негізгі бөлігі болып табылатын Карс-Ахалкалаки темір жолы пайдалануға берілсе, аталмыш бағдардағы жүк тасымалы зор серпін алады».

Өз кезегінде «Әзербайжан темір жолдары» ЖАҚ төрағасы Д. Гурбанов осы бағдардың маңызды екендігіне тоқталып, қазақстан тарабының халықаралық жобаға белсенді  қатысып отырғандығына алғысын білдірді.   

Асқар Маминнің айтуынша, аймақтағы елдердің арасындағы тауар айналымын есепке алған кезде, Транскаспий контейнерлік тасымалы 2020 жылдарға қарай шамамен 300 мың жиырма футтық эквивалентті құрайды. Бұл жоба Қытай, Қазақстан, Әзербайжан, Грузия мен Түркия мемлекеттерінің темір жолдары, Каспий теңіз порттары, кеме жүру кеңістігі, терминалдардағы сервистік қызметтері жеткізудің барынша оңтайлы жолдарын қарастырғанда, барлық мультимодальдық шешімдерді үйлестіргенде,  бірыңғай тарифтік саясатты жүзеге асырғанда мүмкіндік ала алады.

Аталмыш бағдар Қазақстанның транзиттік және экспорттық әлеуетін арттырады. Транскаспий халықаралық көлік бағдарындағы бәсекелестікті өсіреді.  Қазірдің өзінде осы бағдарға еуропалық елдердің жүк жөнелтушілері де қызығушылық танытып отыр.

Транзиттік және сыртқы сауда жүктерін тасымалдауға тарту үшін бірыңғай бәсекелестікке сай темір жол тарифы енгізіледі және жалпыға ортақ жол қозғалысы технологиясы қолданылады.

Болашақта контейнерлік пойыздар бағыты дамытылып, Үйлестіру  комитетіне  мүше елдердің бағдарына Қазақстан арқылы транзиттік жолмен Түркияға  одан Еуропаға бет алады.

 

ҰСЫНЫЛАДЫ
Барлық жаңалықтар
дерекнама 2050

ШОБ ЖІӨ көлемінің 50 пайызынан артығын өндіреді

Еңбек өнімділігі 126 мың долларға дейін көтеріледі 3-тен 6 жасқа дейінгі балаларды 100 пайыз мектепке дейінгі біліммен қамту

Қазақстан өз нарығын жаңа экологиялық стандарттарға сай келетін жанар-жағармаймен толықтай қамтамасыз етеді

Жалпы экспорт ішінде шикізат емес экспорттың көлемі екі есеге, 2040 жылы үш есеге артады

Әліпбиімізді латын қарпіне көшіру ісі басталады

Қазақстандықтардың 95 пайызы қазақ тілін меңгеруі тиіс

15 пайыз егістік алқаптарына суды үнемдеу технологиялары енгізіледі

Халықты ағын сумен қамту мәселесі шешіледі

Адам басына шаққандағы ЖІӨ көлемі 60 мың долларға көтеріледі

ҚР тұрғындарының үлесі халықтың 70 пайызын құрайды