Цифрлы Қазақстан 2022

Биылғы жылы Алматыда электронды форматта 1,4 миллион мемлекеттік қызмет көрсетілді

Қалада көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны электронды түрде 8 есеге өсті.
Алматы қаласы 27 Желтоксан, 10:12

Мегаполис әкімі Бауыржан Байбек Алматыда сандық жүйе жүргізіліп жатқанын, ««Smart Almaty»» тұжырымдамасы мен егжей-тегжейлі жол картасын  әзірлегенін атап өтті. Қазірдің өзінде электрондық коммерция тұтынушыларының   40% -ы және Қазақстандағы қолма-қол ақшасыз есеп айырысудың    54% -ы Алматыға   тиесілі, деп хабарлады қала әкімдігі.

 «IT шешімдерін таңдағанда, біз ең алдымен    әлеуметтік-экономикалық тиімділік немесе экономикалық қайтарым критерийлерін    басшылыққа аламыз. Сонымен, бірқатар іске асырылған жобалар    көлеңкелі экономиканың деңгейін айтарлықтай төмендетіп, көлік жүйесінің жұмыс істеуін   қамтамасыз етті. OҢАЙ жүйесіне сәйкес, 20 миллиард теңгеге 350  миллион  транзакция жасалды. «А-Паркинг» жүйесі қала орталығында тұрақ орындарының 10%-ын қамтиды, бұл салық түсімін 38 млн-нан 190 млн. бес есе артты, Енді біз   маршрутты оңтайландыру және қозғалысты басқару арқылы «Интеллектуалды көлік   жүйесі» дамып жатырмыз », - деді Бауыржан Байбек.

Әкім сонымен қатар almatygenplan.kz  порталында , қолданушыларға жылу қуаты мен электр жүйелері, сумен қамтамасыз ету және т.б.схемалары орналастырылғанын атап өтті. Инжинирингтік жобаларды дамыту уақыты 2есеге азайып, техникалық қызметті негізсіз бермеуден бас тартылды.2018 жылы 3D картасын іске қосу, инфрақұрылымды сандық сертификаттауды аяқтау  жоспарланып отыр.





Яндекс.Метрика